wtorek, 18 kwietnia 2017

馃挅 Garstka informacji :) + niespodzianka 馃挅


Cze艣膰 mi艣ki. 馃挄

Chcia艂am ponownie uruchomi膰 nasze opowiadanie, ale z powodu b艂臋du technicznego wszystkie zapisane przeze mnie rozdzia艂y znikn臋艂y z mojego komputera. 馃槯
By艂am tak rozczarowana i w艣ciek艂a, 偶e impulsywnie podj臋艂am decyzj臋 o porzuceniu opowiadania.

Min臋艂o troch臋 czasu, zd膮偶y艂am unormowa膰 wszelkie sprawy, kt贸re zawsze powodowa艂y konflikt z opowiadaniem. Tak, zgadli艣cie- szko艂a, p贸藕niej matura, ca艂y stres przed wynikami z egzaminu maturalnego, rekrutacji na studia no i ostatecznie studia.

Troszk臋 zd膮偶y艂o si臋 zmieni膰, ale moja mi艂o艣膰 do pisana czegokolwiek i o czymkolwiek pozosta艂a nie zmieniona.
Dlatego powracam z now膮 dawk膮 weny, kreatywno艣ci i lektur膮, kt贸r膮 zamierzam Wam zaprezentowa膰 ju偶 teraz.

Nowe male艅stwo, opowiadanie, nie jest dzie艂em wy艂膮cznie mojej klawiatury, ale tym razem powsta艂o dzi臋ki cudownej wsp贸艂pracy z moim dobrym znajomym. Przez ponad rok pisali艣my ze sob膮 wiadomo艣ci tworz膮c histori臋 z pogranicza tematyki, kt贸r膮 zar贸wno Wy i ja lubimy najbardziej.

Kt贸rego艣 wieczoru postanowi艂am, 偶e spisz臋 histori臋 od pocz膮tku i podziel臋 si臋 ni膮 z Wami, moimi czytelnikami, aby wynagrodzi膰 Wam nag艂e zako艅czenie The Drug Of Eternal Love i drastyczne znikni臋cie naszych bohater贸w- Madison i Justina.

Dlatego przedstawiam Wam jeszcze cieplutkie opowiadanie, tworzone z emocjami i pe艂nym zaanga偶owaniem przez nas dla Was- "All Or Nothing".

Opowiadanie i nowego bloga znajdziecie TUTAJ.

Z pocz膮tku nie mieli艣my zamiaru, aby robi膰 z tego cokolwiek poza zabaw膮. 馃槍

⇒Jestem tak偶e oczywi艣cie na asku i, uwaga, specjalnie dla Was dla u艂atwienia, na wattpadzie!

Jestem osob膮 debiutuj膮c膮 na wattpadzie, wi臋c b臋d臋 potrzebowa膰 troch臋 czasu, by si臋 przyzwyczai膰 i go ogarn膮膰. Link przekieruje Was do prologu nowego opowiadania. ;)

Dajcie zna膰 czy czytacie nowe opowiadanie w  komentarzach. Zach臋cam do subskrypcji "All Or Nothing", aby艣cie byli powiadamiani o wszystkich nowych wpisach.
No i pod nowym opowiadaniem dajcie zna膰, 偶e jeste艣cie z TDOEL 馃挅


Buziaki, 

Love, 
Ann. 
x


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz